vineri, 20 iulie 2012

Fibrobar homemade fara coacere (monti)



Am preluat reteta de la danamursa de pe culinar.ro.

Am incalzit pana la fierbere o cana si jumatate cu apa in care am adaugat o ciocolata amaruie bucati si cateva linguri fructoza si am amestecat pana s-a topit ciocolata.

Separat am amestecat: 2 cani taratze cu 2 cani fulgi de ovaz, am adaugat amestecul cu ciocolata, am omogenizat bine, am lasat sa se raceasca. Dupa ce s-a racorit am adaugat amestecului: o jumatate de cana ulei de masline, o cana seminte de in macinate, 100 g seminte de susan, o lingura scortisoara, 2 linguri cacao si un pic de rom. Am amestecat ff bine. Daca e prea tare se mai pune apa, daca e prea moale se mai pun taratze si fulgi de ovaz, oricum compozitia trebuie sa fie tare dar manevrabila. Se pune toata compozitia intr-o tava in strat de 2 cm, se niveleaza frumos apoi se taie bucati cat de mari/mici dorim.


Sunt foarte bune, nu sunt gretoase. Am pastrat cateva in frigider intr-o cutie, pe restul le-am pus in congelator si cand vreau sa mananc fibrobar, scot 2 bucati. Sunt foarte bune si asa, pastrate la congelator.


Pofta buna la gustari sanatoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu