vineri, 20 iulie 2012

Mic dejun Montignac - grau fiert asortat




sau gustare sanatoasa...sau desert sanatos :))
Am copt mere pt fete si cum mor dupa ele (si dupa fete si dupa mere, asa e:) :D ), mi-am rastignit si eu unul intr-un castronel peste care am adaugat grau fiert (cu rom, vanilie, scortisoara, coaja de lamaie, fructoza si migdale macinate, uneori si seminte de in) si am aruncat peste cateva migdale. Va asigur ca e mai delicios decat arata :)))) Cateodata adaug 2 lingurite de gem de capsune sau prune (Monti, evident) in loc de marul fiert prezent pe monitor acum :).
Am descoperit ca graul fiert e un mic dejun delicios, satios si plin de vitamine. Asa ca din cand in cand inlocuiesc celebrii fulgi de ovaz inecati in lapte si scortisoara cu grau fiert aromat, delicios!
Cam asa il fac eu:
Pun graul in apa si-l las peste noapte sa mediteze, iar dimineata il fierb 10-15 minute dupa care opresc aragazul si-l las acoperit sa se umfle in pene fara sa-i mai pun paie pe foc. Dupa ce s-a umflat destul, il mai pun pe foc 15 minute maxim cu coaja de lamaie.
Adaug la sfarsit aromele, fructoza si migdalele macinate, dupa ce opresc focul.
Maya e innebunita dupa el!

Pofta buna la mancare sanatoasa si... delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu