vineri, 20 iulie 2012

Negresa Monti





Ingrediente:


1 ou;
2 linguri de fructoza ( merg chiar 3-4);
125 ml de ulei (adica jumatate de cana);
1 cana de apa calduta;
2 cani de faina de soia;
2 plicuri de amoniac/ 2 plicuri praf de copt sau o lingura de bicarbonat;
3 linguri de gem dietetic;
3 linguri cacao;
o fiola esenta de rom;
caise deshidratate taiate cubulete, migdale macinate, coaja de portocala (optional).

Am batut oul cu fructoza, apoi pe rand am adaugat uleiul, apa calduta si gemul. Am mixat bine apoi am adaugat prafurile de amoniac, faina si cacao. Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am dat-o la cuptor, la 175C pentru 35-40 de minute.
Intre timp, am pregatit o glazura dintr-o ciocolata 70% cacao, topita, si smantana dulce Dorna, pe care am intins-o peste negressa.



Pofta buna!
ps: pozele nu-s proaspete :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu